Selamat Datang ke teratak yang tak seberapanya ini...

Selamat Datang dan Jemput lah masuk...

[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Monday, January 4, 2010

Abah masuk wad pada 4 Januari 2010

Selamat menyambut tahun baru buat semua.

Hari ni 4 Januari 2010, first day sekolah. Kami sekeluarga dikejutkan dengan berita abah diserang minor stroke. Ada sedikit darah beku di kepala. Aku ke hospital Temerloh then ke Jerantut. Abah admit di Hosp Jerantut. Semoga abah sembuh cepat. Linangan airmata abah membuatkan kami semua turut merasainya.

Aku balik KL jam 4 petang, nak ambik anak balik sekolah kul 6.30 pm, itupun Hazim dah lama tunggu kat sekolah sebab hari ni die balik jam 3.30 pm sebab die sekolah sesi pagi. Sampai KL sekitar jam 6 pm. Hubby terus ambik anak dan aku balik umah.

Masa nak balik abah nangis lagi, itu yang buat aku sedih. Dipertengahan jalan kiara2 kat K Krau, aku bertembung ngan Lynda, Omi sekeluarga n Epi. Die orang bertolak ke Jerantut pas sekolah.

Malam about 10 pm aku call Lynda, die baru nak bertolak balik KL. Menurut Lynda, abah urut badan tadi kat Hospital. Long import pakcik dari Jengka untuk urut abah. Kekadang abah ckp mcm tak lancar sangat. Pas urut abah ok sikit. Mungkin minggu ni kami akan balik kg lagi, insyaallah.

No comments:

Post a Comment